خانه > دسته‌بندی نشده > Pandaaaaaaaa

Pandaaaaaaaa

پدر (کشیش) منو ببخش. میخوام به گناهانم اعتراف کنم

Forgive me Father, for I have sinned…

شرط میبندم نمیتونی پیدام کنی

Betcha can’t see me…..

ای بابا. اشتباه شد

Oops! Slight miscalculation.


تو برو. من خسته ام. میخوام یه کم اینجا استراحت کنم

You go. I’ll just stay here and rest my head a little bit.

مامان!؟ بیا منو بیار پایین

Mum? Can you come and get me down now?

!من همون کانگ فو پاندا هستم. بیا جلو

Kung Fu Panda…bring it on!

ولم کن وگرنه مامانو صدا میکنما
I’ll give you 2 seconds to get off me or I’m calling Mom.

!امان از دست این خبر نگارای سمج و فضول! نمیتونیم یه کم راحت باشیم؟

Paparazzi! Could we have a little privacy please?

…مارتا استوارت عزیز! پشتم یه لکه قهوه ای زده

Dear Martha Stewart:
I have this brown stain on my nice, white, fluffy butt…

هیس..! دارم فکر میکنم

Shhhh! I’m reviewing…

!باورم نمیشه که دوباره تو این درخته گیر کردم. من چم شده؟

I cannot believe that I’m stuck in this tree again.
What is the matter with me?

مدیتیشن پانداها

Panda Meditation!

!رو این چوبا نشتم ، باسنم بد نشون نمیده؟

Does this log make my butt look fat?

نمیام بیرون! اگه منو میخوای باید بیای منو بگیری

I’m not coming out.
You’ll have to come in and get me.

!با شماره سه بده بالا

On the count of three….. Lift!

!کار من نیست. من این شاخه بامبو رو ندزدیدم! من فقط اینجا نشسته بودم. قسم میخورم

It wasn’t me! I didn’t steal this bamboo shoot!
It was just sitting here, I swear it!

!مطمئنم اینجا یه راهی به بیرون هست. خودم دیروز یه مورچه رو دیدم که از اینجاها رفت

I’m sure there’s a way out somewhere.
I saw an ant go this way yesterday.

یه روز خوب برای پاندا

Absolutely nothing accomplished.
The perfect day for a panda…

بعد از

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

