خانه > دسته‌بندی نشده > با اجازه

با اجازه

امروز یک جانبازی می‌گفت: رفته بودم بهزیستی برای دریافت سهمیه سه بسته پوشکی که هر ماه بخاطر بیماری مثانه‌ فرزند هشت ساله‌ام دریافت می‌کنیم؛ گفتند این ماه نداریم. گفتم چرا؟ گفتند فلان سازمان برای برگزاری جشن نیمه شعبان، از بودجه اینجا استفاده کرده؛ با کسر بودجه مواجهیم.

می‌گفت: بحثمان شد. بهشان گفتم فرزند من چهار بیماری صعب العلاج دارد که از عوارض شیمیایی من در او بوجود آمده. بنیاد جانبازان که بی‌خیال ما شده، در وضعیتی که هزینه‌های درمان‌ برای ما کمر شکن شده، شما این چند بسته پوشک را برای فرزند من اضافی به حساب آوردید؟ …دلش شکسته بود از دست مسئولین آن سازمان. می‌گفت: امام زمان (عج) از جشنی که برای برپایی آن، سهم فرزند بیمار من هزینه شده خشنود نیست؛ این جامعه لیاقت ظهور امام زمان (عج) را ندارد.

دسته‌ها:دسته‌بندی نشده
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

